Usługodawca

Usługi w gabinetach prowadzonych pod marką „Pomagajka” świadczy firma PORTA Paweł Mętel z siedzibą w Krakowie, 30-554, ul. Zamknięta 10/1lok.5, NIP: 6793044715 , REGON: 385438548, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji przy pomocy systemu PayU. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  3. Chcąc zmienić datę wizyty już zarezerwowanej prosimy o kontakt pod nr tel. 799285882.
  4. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji Gabinetu z Klientem.
  5. 12 h przed spotkaniem Klient otrzyma wiadomość sms z przypomnieniem o spotkaniu.

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu spotkania jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem wizyty. Wizyty wypadające w poniedziałek należy odwołać najpóźniej w sobotę do godz. 15.
  2. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  3. W razie nie pojawienia się Klienta na spotkaniu punktualnie, specjalista oczekuje 15 minut.
  4. W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 14 dni roboczych na konto, z którego dokonywana była płatność. Płatność może również zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty – zgodnie z życzeniem klienta.
  5. Uprawnienia, o którym mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Gabinetu

  1. W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez Gabinet, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
  2. Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
  3. Z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.
  4. Uprawnienia, o którym mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Reklamacje

  1. W razie potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o wiadomość z tytułem „Reklamacja” na adres kontakt@pomagajka.pl.
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
  3. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Krakowie (Kurdwanów)

Gabinet znajduje się przy ul. Kordiana 14/lok.12 w Krakowie (przystanek „Nowosądecka”). Miejsca postojowe bez strefy płatnego parkowania dostępne tuż przed budynkiem. Na domofonie należy wybrać nr. 12

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Krakowie (Prądnik Biały)

Gabinet znajduje się przy ul. Polnej 4/1 w Krakowie, niedaleko wieżowca „Okąglaka”. Wolne miejsca parkingowe (parking bezpłatny) tuż pod lokalem (od strony ul. Krętej). Możliwy dojazd komunikacją miejską (autobus oraz tramwaj linii 18 i 50 – przystanek „Siewna Wiadukt”)) Na domofonie należy wybrać nr 1. Gabinet znajduje się na parterze.

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Chrzanowie

Gabinet znajduje się przy Al. Henryka 26 w Chrzanowie w Cechu Rzemiosł Różnych tzw. „Dom Rzemiosła” pod nr. 5 (aby zadzwonić, na domofonie wybieramy nr. 5)

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Pomagajka.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.