Katarzyna Jazowska
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Studia psychologiczne ukończyłam na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując dwie ścieżki kształcenia: psychologia kliniczna dziecka oraz psychologia kliniczna człowieka dorosłego. Jestem również absolwentką studiów podyplomowych Problemy psychologii klinicznej dzieci i młodzieży realizowanych na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie w diagnozie i terapii zdobywałam w pracy w placówkach oświatowych, placówkach służby zdrowia a także biorąc udział w projektach badawczych. Specjalizuję się w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu. W pracy z małym pacjentem wykorzystuję podejście rozwojowe. Postrzegam rozwój jako niezmiennie fascynujący proces i cieszę się, że mogę towarzyszyć w nim małym pacjentom i ich rodzinom.
Maria Micek
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Jestem psychologiem, dla którego praca z dziećmi to wyjątkowa szansa na wspieranie ich w odkrywaniu wewnętrznej siły i radzeniu sobie z życiowymi wyzwaniami. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński, a doświadczenie zdobyte w różnych ośrodkach, szkołach, poradniach, pozwala mi holistyczne spojrzenie na problemy, z którymi borykają się najmłodsi.
Prowadzę diagnozy i konsultacje psychologiczne, dostosowując metody pracy do indywidualnych potrzeb dzieci. Kluczowe jest dla mnie stworzenie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa, co sprzyja efektywnej współpracy oraz wspólnemu odkrywaniu rozwiązań. Każde spotkanie to dla mnie szansa na głębsze zrozumienie potrzeb dziecka i rozwijanie indywidualnych strategii wsparcia, które pomogą mu w rozwoju i pokonywaniu przeszkód.
Anna Kurzyca
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Ukończyłam studia magisterskie z psychologii stosowanej oraz licencjackie z neurobiologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnego typu organizacjach pozarządowych, szpitalach klinicznych, domu wsparcia dziennego i w przedszkolu dla dzieci z
niepełnosprawnościami.
W pracy najważniejsza jest dla mnie uważność na potrzeby i emocje młodego pacjenta a także
zrozumienie ich przyczyn, aby móc skutecznie pomagać dzieciom i ich rodzicom.
Uważam, że praca psychologa dziecięcego jest niezmiernie odpowiedzialnym zadaniem dlatego staram się nieustannie doszkalać i zdobywać wiedzę z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą.
Magdalena Żuber
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Jestem absolwentką psychologii stosowanej oraz studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi w poradni psychologiczno-pedagogicznej, szpitalach klinicznych, przedszkolach oraz w centrum placówek opiekuńczo-wychowawczych. Moją pasją jest pedagogika w nurcie Marii Montessori, którą zgłębiam na kursach oraz w mojej pracy nauczycielskiej. Staram się wykorzystywać elementy tej metody pracując z najmłodszymi, podążając za ich potencjałem. Dodatkowo fascynują mnie zagadnienia związane z problematyką uzależnień behawioralnych, którymi zajmowałam się z perspektywy naukowej pracując w grancie badawczym.
Podczas spotkań bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie pozytywnej relacji opartej na zaufaniu i współpracy zarówno z dziećmi jak i rodzicami. Poczucie bezpieczeństwa i komfort tworzę między innymi poprzez wprowadzanie elementów zabawy i uważne reagowanie na potrzeby dzieci.
Marta Krupa
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi na obozach terapeutycznych dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie niezwykle cenna i inspirująca, ponieważ to one kreują przyszłość. Nieustannie rozwijam swoje umiejętności. Aktualnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego oraz uczestniczę w dodatkowych kursach. W mojej pracy najważniejsze jest dla mnie budowanie pozytywnej relacji z pacjentem, podkreślając jego indywidualną przestrzeń i poczucie bezpieczeństwa.
Patrycja Cerazy
PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TERAPEUTA BIOFEEDBACK
Ukończyłam studia z wyróżnieniem na kierunku psychologia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach – specjalność psychologia kliniczna. Podczas studiów zrealizowałam kurs I i II stopnia z „Terapii Biofeedback”, co upoważniło mnie do certyfikowanego terapeuty w zakresie Biofeedbacku. Obecnie jestem studentką studiów podyplomowych o kierunku przygotowania pedagogicznego do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa. Doświadczenie zawodowe zdobywałam na praktykach w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów przy Sądzie Okręgowym w Kielcach, na oddziale psychiatrycznym szpitala w Morawicy oraz z pracą z młodzieżą w Liceum im. S. Żeromskiego w Kielcach. W mojej pracy opieram się na indywidualnym podejściu do każdego dziecka z uwzględnieniem jego potrzeb i trudności. Moim celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której każde dziecko może poczuć się zrozumiałe, co pozwala na efektywną pracę nad rozwijaniem jego potencjału. Stale rozmijam swoją wiedzę i umiejętności poprzez regularne uczestniczenie w kursach oraz warsztatach.
Justyna Forytarz
PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TRENER TUS
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie, gdzie realizowałam ścieżkę kształcenia Wspomaganie Rozwoju. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach oraz placówkach udzielających wsparcia dzieciom z różnorodnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami. W mojej codziennej pracy zajmuję się wspieraniem rodzin oraz dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jako praktyk metody „Kids’ Skills. Dam radę! Jestem z Ciebie dumny!”, wierzę w potencjał każdego dziecka i dążę do rozwijania jego umiejętności poprzez pozytywne podejście i wsparcie. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć TUS.
Niezmiernie ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdego człowieka i współpraca z rodzinami. Staram się zrozumieć ich potrzeby i wraz z nimi szukać najlepszych rozwiązań. Moja praca opiera się na budowaniu zaufania oraz tworzeniu pozytywnych relacji.
Anna Fijałkowska-Dyrka
PSYCHOLOG DZIECIĘCY, PEDAGOG
Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia – specjalność psychologia kliniczna oraz pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Aktualnie realizuję studia podyplomowe z zakresu problematyki klinicznej dzieci i młodzieży również na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach, Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Placówce Dziennego Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży.
W swojej pracy towarzyszę dzieciom w doświadczanych trudnościach, przeżywanych emocjach, jak również dostarczam umiejętności, które pomagają sobie z nimi radzić. Bliskie są mi założenia rodzicielstwa bliskości i komunikacji opartej na wzajemnym szacunku, gdyż wierzę, że ogromnym zasobem w relacji rodzic – dziecko jest bezpieczna, bliska więź.
Gabriela Bokota
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Jestem absolwentką psychologii na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Ukończyłam także kurs z terapii środowiskowej, w której również czynnie pracuję z dziećmi i ich rodzinami. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego. Doświadczenie zawodowe zdobyłam w stowarzyszeniach, placówce oświatowej oraz Centrum psychologii i psychoterapii.
Stale rozwijam swoją wiedzę i umiejętności podczas szkoleń oraz współpracy z doświadczonymi specjalistami. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą z trudnościami emocjonalno-społecznymi, zaburzeniami emocjonalnymi oraz zaburzeniami zachowania. Bliska jest mi także praca z dziećmi w spektrum
autyzmu. W pracy zawodowej ważne jest dla mnie indywidulane podejście do dziecka i rodzica oraz zbudowanie relacji opartej na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i zrozumienia.
Katarzyna Kwiatkowska
PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TERAPEUTA ZAJĘCIOWY
Ukończyłam studia magisterskie z psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz licencjackie z terapii zajęciowej na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w przedszkolu oraz w ramach praktyk studenckich w różnych ośrodkach pomocowych (m.in. Ośrodek Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Zespół Szkół Specjalnych). Stale poszerzam wiedzę i kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach. Aktualnie jestem w trakcie Praktycznego Kursu Interwencji Kryzysowej.
W swojej pracy dużą wagę przywiązuję do stworzenia bezpiecznej przestrzeni oraz atmosfery otwartości i akceptacji. Staram się zrozumieć kontekst funkcjonowania dzieci i podążać za ich indywidualnymi potrzebami.
Aleksandra Dudek
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Studia psychologiczne ze specjalnością kliniczną ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w ośrodkach opiekuńczych oraz na oddziale dziennym psychiatrycznym. W gabinecie priorytetem jest dla mnie zapewnienie dziecku bezpiecznej przestrzeni oraz dostosowanie się do jego indywidualnych potrzeb.
Nieustannie rozwijam swoje umiejętności, współpracując z doświadczonymi psychologami i psychoterapeutami, czytając literaturę specjalistyczną oraz uczestnicząc w kursach. W pracy terapeutycznej bliskie jest mi podejście poznawczo – behawioralne.
Aleksandra Rzepka
FIZJOTERAPEUTA DZIECIĘCY, TERAPEUTA SI
Ukończyłam magisterium z fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Dodatkowo posiadam tytuł terapeuty integracji sensorycznej. Po ukończeniu studiów połączyłam swoją pasję do rehabilitacji z życiową misją rodzicielstwa, tworząc wyjątkowe podejście do pracy z dziećmi. Dzięki mojemu doświadczeniu i zaangażowaniu oferuję kompleksową opiekę rehabilitacyjną oraz diagnostyczną, wspierając rozwój maluchów w przyjaznej atmosferze „Pomagajki”.